Powered By Blogger

dissabte, 30 de març del 2013

Portes de Garatge LLIMA



Portes....LLIMA de Cassà de la Selva. Aneu amb compte, perquè estafen
Em vaig veure obligat a canviar la porta el garatge. I vaig demanar poder posar-la automàtica.
Així que volia aprofitar per treure el marc quadrat i posar-hi un marc en angle, per poder guanyar 10 centímetres a l'entrada.

Vaig demanar a 4 empreses per fer el canvi, sols una no volia posar l'angle, doncs anaven a pinyó fix, si no s'adapten millor que pleguin.

L’ instal.lació anava amb un motor hidràulic, etc.

L' últim a qui ho vaig demanar, Portes Llima,Construccions Metal.liques Llima,ESTAFA, de Cassà de la Selva, és qui em feia el millor pressupost, 150 €, més barat



Amb les mides corresponents.
He de dir que no varem concretar, el que els altres em deien, ja que entenia que tots ho feien
Així que ambles mides reals, a la pràctica varen quedar escurçades
Si has de tancar , potser cap problema, però quan ja ho tens tancat que fer?


Es veu la part de dalt amb una llauna de 18 cm.
Varen dir que ja n'hi havia prou d'alçada.

I cap nansa per si fos necessari baixar la porta


Afegeix la llegenda



Aqui sobre l'excusa de no posar-la, diuen: el llum no marxa.. ???

I molt important , sense posar la PROTECCIÓ ANTI AIXAFAMENT
Aquí diuen que si la vull , la he de pagar, que així fan negoci. Una protecció  anti aixafament és obligatòria de per llei. Els altres pressupostos també ho posaven
                                          Portes Llima
Sense protecció anti aixafament
Portes Llima


Veiem que no hi ha cap
cèl.lula de protecció

I no hagués tingut cap problema d'aquests, si hagués agafat aquell, del qual coneixia els treballs, que em cobrava 150 € de més , però amb un motor hidràulic i no elèctric com me varen posar Portes Llima de Cassà,sense comunicar-ho prèviament