Powered By Blogger

dilluns, 8 d’abril del 2013

LA BICI A GIRONA


CAURE AMB LA BICI A GIRONA


Perqué una cosa es caure a la muntanya, però caure en un carril bici, pot ser molt  perillós

 Quan travessem el carrer del Güell, trobem aquest petit recorregut
 
Si se li hagués donat sortida...jo no hagués caigut



La gent es barreja amb les bicicletes, per la poca definició del carril bici


                                   
Carril Bici
                                        
La gent entra pel carril bici, per la facilitat, i veieu com que la bici s'ha de desplaçar o ......

                                         



Aquell dia DIJOUS SANT, 29 de Març de 2013,hi anaba menys gent, em vaig vure obligat anant desplaçant a l'esquerra, i fins i tot vaig pensar sortir per la calçada, però hi venien cotxes. així que vaig passar al davant i obligat a forçar l'entrada .

                                       
Carril bici

Un pal que si no hagués estat. Jo no hagués caigut.


Vaig tocar just el pal, però suficient per a caure al terra.
Si el carril de baixada entrés més enllà!
Ja que aquesta entrada es feta pels que venen del Güell


Encara vaig anar fins al cap d'amunt d' Emili Grahit, sabia que m'havia fet mal, però no ho volia reconèixer

I millor acabar amb aquesta imatge més alegre

Aquestes fotos foren fetes 4 dies després