Powered By Blogger

dilluns, 29 de setembre del 2014

Bicicleta BH Ibiza

-------Bicicleta BH Ibiza, mejor no comprar, SE ROMPE----

Esta és una opinin sobre como trabaja BH, en este caso `.sobre labicleta BH Ibiza plegabe
No dudeis en no comprar un bicicleta bh ibiza city, lo pagareis caro si lo haceis .

                                                  BH City
BH City plegable


Els reis del 2013 en dugueren una bici urbana
I va ser una Bicicleta BH ‘Ibiza’. M’agradava el dibuix, és diferent a aquelles altres que son mes quadrades. Sembla més aerodinàmica.
I així, la vaig comprar a Bikeos.
Me va arribar dins un caixa, sense protecció.  I el parafangs del darrera, xafat. I el llum del davant, trencat.
Mals menors.
Al poc temps de fer-la anar, vaig veure que el pedal de la dereta, anava malament. I a més costava tancar-ho. Vaig enviar un icorreu a BH i me varen dir que havia de parlar amb la botiga. I així els hi vaig contactar amb BIKEOS, però mai en van contestar.
Al final vaig haver de comprar-ne un.
També vaig notat el joc que té la tija de la roda davantera.  
Ara poc més d’un any i mig, el 26 de Setembre de 2014, vaig pujar damunt i quan arrencava amb la bicicleta, amb el pedal esquerra a dalt de tot. Mig aixecat per fer la força, la bicicleta BH Ibiza, va catxar.
Ostres!  Quin cop! Mental. Que ha passat? Imagineu-vos,mai se m’havia trencat una bicicleta. I si m'hagués passat, en marxa?
Que foort!
Vaig fer un llarg mig-quilòmetre fins la parada del bus. Amb ella , 13,2 Qgr., mig carregada.
Ja a casa vaig fer unes fotos i ho vaig enviar a Bikeos. Amb l’experiència anterior, per no esperar, al dia següent, ho enviava a la BH.

                                                  Bicicleta BH 
                                     
                                                     Una soldadura mal feta ?
   Bicicleta BH Ibiza



                                         Comprar en  Bikeos BH IBIZA
                                           
Veieu el pedal que vaig haver de pagar. Bikeos va passar
Bikeos


 Bikeos, sols ven, i després passa de tot

                                             BH Ibiza
                                             Bicicleta BH Ibiza

Quan varen soldar, les dues peces, no es trobaven ajuntades. La soldadura va entrar entre les dues peces, modificant així, l'estructura
Aquí ho veiem be.el greu defecte de construcció.  Així treballen a BH- I mireu quin' forat'
Bicicleta BH Ibiza
Aixi construeix les ' bicicletas BH '
 
                                                     BH Ibiza City
                                               Bicicleta BH Ibiza

 Això és una bicicleta BH

Quan em costarà repara.la?

I continuant l`història, avui 01de Novembre, capvespre, ningú, ni BIKEOS ni BH, m`ha contestat.

Però mes tard o més d'hora----